FAQ
Levertijden & Verzending
Wij verzenden onze producten hoofdzakelijk vanuit China. Hierdoor zijn de levertijden wat langer dan je wellicht gewend bent. Je kunt kiezen uit twee verzendmethoden:
Gratis verzending
Levertijd: 10 tot 30 werkdagen
Deze optie is zonder Track & Trace, dus de zending is niet te volgen.
Snelle levering met Track & Trace
Kosten: €2
Levertijd: 5 tot 25 werkdagen
Je ontvangt een Track & Trace-code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.
Let op: de verzendmethode kan na het plaatsen van de bestelling niet meer worden aangepast.
Onze producten worden rechtstreeks vanuit ons magazijn in Azië verzonden. Dit zorgt voor langere levertijden, maar maakt het ook mogelijk om scherpe prijzen aan te bieden.
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling direct naar een afhaalpunt te laten verzenden. Afhaalpunten weigeren vaak zendingen die niet vooraf zijn aangemeld, waardoor het pakket retour wordt gestuurd. Gebruik daarom altijd je huisadres bij het bestellen.
Ben je niet thuis bij bezorging? Dan wordt het pakket bij je buren of bij een afhaalpunt bezorgd. De bezorger laat een briefje achter met de details.
Nee, dat is niet mogelijk. Zodra je bestelling is afgerond, wordt deze direct verwerkt en voorzien van een verzendlabel. Je kunt wel de trackingpagina raadplegen zodra je een Track & Trace-code hebt ontvangen.
Nee. Dankzij IOSS zijn btw en invoerkosten al vooraf betaald.
Je krijgt dus geen extra kosten en geen vertraging. Gewoon bestellen en ontvangen.
Je bestelling wordt bezorgd via DHL, PostNL, UPS of de lokale postdienst van jouw regio.
Betalingen
Overboeken is niet mogelijk. Je kunt betalen met iDeal, Klarna, Paypal of andere beschikbare betaalmethoden.
Klik op de chatknop op onze website. Via de chat kun je eenvoudig een betalingsbewijs aanvragen. Dit wordt automatisch verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.
Je kunt bij ons betalen via:
iDeal
PayPal
Klarna (achteraf betalen)
Sofortüberweisung
Apple Pay
Creditcard
Bancontact / Mister Cash
Bankoverschrijving
Je kunt je betalingsbewijs opvragen bij onze klantenservice via de chat of e-mail.
Ja, bij ons kun je veilig achteraf betalen via Klarna.
Betaalherinneringen worden automatisch verzonden. Als je het product toch niet wilt, kun je deze e-mails negeren. De bestelling wordt na enkele dagen automatisch verwijderd uit ons systeem.
Ja. Alle prijzen zijn altijd inclusief btw en servicekosten. Je ziet direct de volledige prijs zonder extra toeslagen.
B2B Bestellingen
Wil je een zakelijke bestelling plaatsen? Stuur dan een e-mail naar info@maxxselect.nl.
Onze B2B-afdeling reageert binnen 1 tot 2 werkdagen.
Let op: een B2B-aanvraag is alleen mogelijk bij een bestelwaarde van minimaal €500.
Via dit e-mailadres worden geen klantenservicevragen behandeld.
Auteurs- & Merkenrechten
Wij respecteren intellectuele eigendomsrechten. Mail ons, om een product te melden waarvan je denkt dat het inbreuk maakt op auteurs- of merkrechten.
Cadeaubonnen
Voer je cadeauboncode in op onze saldo-checkpagina om je resterende tegoed te bekijken.
Nee, je kunt het bedrag in delen gebruiken. Het resterende saldo blijft op je kaart staan voor een volgende aankoop.
Tijdens het afrekenen kies je voor betaling met een cadeaukaart. Voer de gevraagde code in en het bedrag wordt automatisch verrekend.
Mijn Bestelling
Nee, annuleren is niet mogelijk. Ons systeem verwerkt bestellingen direct automatisch.
Wil je het product toch niet? Geen probleem: je kunt het binnen de 30 dagen bedenktijd retourneren.
Je ontvangt na bestelling een bevestigingsmail. Niets ontvangen? Controleer je spambox.
Mogelijk is er een fout in je e-mailadres. Controleer je spam map. Staat de e-mail daar ook niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze excuses! Vul je ordernummer en postcode [hier] in om je zending te volgen. Houd er rekening mee dat het tot 5 werkdagen kan duren voordat je Track & Trace ontvangt.
Je bestelling wordt vanuit ons magazijn in China verzonden. Afhankelijk van je gekozen verzendmethode:
Verzekerde verzending met Track & Trace (€2):
Levertijd: 5 – 25 werkdagen (volgbaar)
Standaard verzending zonder Track & Trace (gratis):
Levertijd: 7 – 30 werkdagen (niet volgbaar)
Bij onvoorziene omstandigheden kunnen leveringen iets vertragen.
Nee, afhalen is niet mogelijk. Wij leveren uitsluitend aan huisadressen omdat ons magazijn in China is gevestigd.
Retouren
Onze excuses! Vul het retourformulier in. Ons retourteam neemt binnen 2 werkdagen contact met je op met een oplossing.
Je hebt 30 dagen bedenktijd. Vul het retourformulier in. Na registratie krijg je binnen 2 werkdagen bericht van ons team.
Na ontvangst van je retourzending duurt het gemiddeld 5 dagen om de aanvraag af te ronden. Je ontvangt dan het aankoopbedrag terug of een vervangend product.
Ja, retourneren is op eigen kosten. Je betaalt de verzendkosten bij het postkantoor. Vergeet niet het retourformulier in te vullen, zodat we je pakket verwachten.
Via het retourformulier op onze website. Binnen 2 werkdagen ontvang je een reactie.
Na het invullen van het retourformulier krijg je van ons het juiste retouradres toegestuurd. Verstuur je retour altijd met formulier, zodat het correct verwerkt wordt.
Ja, onderstaande producten kunnen wettelijk niet retour:
Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben
Hygiëne- of gezondheidsartikelen waarvan de verzegeling is verbroken
Audio-/video-opnamen en software met verbroken verpakking
Verbruiksartikelen, voedingssupplementen, batterijen, erotische artikelen etc. als de verpakking is geopend
Ik heb een verkeerd product ontvangen
Vul het retourformulier in en wij zorgen dat dit snel wordt opgelost.

